blogg paffe på tyska:

Ideen für Klamotten und Möbel gesucht!

17. Januar 2010

Hallo meine lieben Pandas!

Na, wie geht’s Euch? Macht Ihr alle fleißig mit beim Fallschlittenspringen auf dem Vulkan?
Stellt Euch vor: Sogar ich bin gestern gesprungen, obwohl ich vorm Fallschrimspringen ganz schön Angst hatte – schließlich bin ich nicht mehr die Jüngste…

Aber gut, ich habe mich dann doch von Sam überreden lassen . Er hat mir versichert, dass es nicht gefährlich ist und er alle Fallschirme vor dem Sprung höchstpersönlich getestet hat.
Es hat wirklich einen Heidenspaß gemacht! Seht, ich bin sogar fast vor meiner Haustür gelandet:

kamaria

Jetzt aber zum eigentlichen Thema:
Lili Panhung steckt gerade in einer kleinen Kreativ-Klemme. Deswegen hat sie mich gebeten, Euch nach neuen Ideen für Klamotten und Möbel zu fragen.
Schreibt Eure Vorschläge einfach als Kommentar in den Blog. Lili lässt sich davon dann inspirieren und schon bald wird es die ein oder andere Idee von Euch im Katalog zu kaufen geben !

Love & Peace,
Eure Kamaria


Nu kommer bloggen på svenska:

Lili behöver förslag på kläder och möbler

January 17th, 2010

Hejsan alla pandavänner!

Så, hur har ni det? Hoppar ni fallskärm från vulkanen som galningar nu?
Kan ni tänka er, till och med jag gjorde ett hopp igår! Visst var jag rädd innan – jag är ju inte direkt den yngsta pandan i Panfu längre.

Men jag lät mig övertalas av Sam. Han försäkrade mig att det inte är farligt och att han undersökt och testat alla fallskärmar personligen.
Det var verkligen superkul! Jag landade faktiskt nästan framför dörren också, mycket bekvämt.

Men nu till saken:
Lili Panphung har tappat inspirationen. Hon säger att hon har fullkomligt slut på idéer. Så därför har hon bett mig be er att skicka in idéer till kläder och möbler.
Skriv helt enkelt era förslag som kommentarer här i bloggen. Lili kan sedan snappa upp ett par av era idéer. Och vem vet, kanske det är just din idé hon väljer för att göra något snyggt som sedan kommer finnas i katalogen!

Love & Peace,
Kamaria

Så, vad säger ni då? Ska ni skriva nåt i kommentarerna på panfubloggen? Det kommer jag iallafall göra!

Ha det bra!

//Sofiah♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0