dagens djur:

DAGENS DJUR ÄR...... trumvirvel.....FISK!!

För att dom är så enkla att ta hand om och så vackra att titta på. Själv har jag haft 18 fiskar men alla dog:( Nu saknar jag dom enormt men jag har två fåglar istället:( Vill ha nya fiskar men rädd att dom också ska dö... -.- :(  fiskarnas namn:

Gulis
Mallan
Silver
Guldis
Nallo
Nip
Puss
Mango
Lillan
Chip
Suris
Blyger
Loli
Svartio
Trollie
Nipis
Soli
Masisi

SAKNAR DOM SÅ MKT!


ni tänker väl nu: ' det är bara fiskar, varför ska man sakna dom?'

Det ska jag ge er svar på: Jag hade dom jättelänge och jag tillbringa typ en halv dag med dom, för en fisk kan betyda så mkt för en person. Som t ex: En hund som dör, som man har haft hela livet. Skulle inte man typ sakna den om den dog?!

Så kommentera inte med elaka kommentarer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0