dom gillar det inte... men men!

Hej alla läsare. Jo, jag har ju mina två små knäppa fåglar jag. Mm, visst kan man tro att de är så söta, tysta, snälla och gulliga? :) Men NEJ DÅ! När man vill ha det tyst hemma hos sig, då börjar dom "prata" på fågelspråk asså, när man säger tyst så pratar dom högre och högre. Så vi bestämde att vi skulle duscha dom. Då var en av burens 'dörrar' öppen och min blå fågel höll på att hoppa ur och jag ville inte bryta benet av honom så jag lät den stå öppen tills han hade bestämt sig för att hoppa in i buren igen... Och medans min andra fågel höll på att klättra på buren. Han tror kanske att han är nån slags klätterfågel som kan klättra på taket,väggen, skåp, (tro mig, han har gjort det). Och nån slags operasångare (stavning?!) som är bättre än alla andra. Lite jobbigt att lyssna på om man är sjuk + om man hat teven på och inte hör NÅNTING av teven p.g.a fåglarna... -.- Jaja, Adam är den blå fågeln, och Grönis är den gulgröna. Det kanske kommer en bild på dem idag iallafall. Ja och mina fåglar är alltid lite knäppa;

Vi har två matskålar i buren och alltid ska båda ha den MINSTA matskålen. Fast Grönis vill ju ha den minstamatskålen för att reta Adam lite... Så de retas med varandra jätteofta. Grönis <3 
Adam <3 <3 

Adam och Grönis <3 

<3 

Många Kramar
Sofiah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0