...

Hej och hallå! Nu i helgen har jag vart och tittat på 'Alvin & Gänget 2' Den var såååå mycket bättre än Alvin & gänget (första filmen). Jahha, men har ni sett första då??? Skulle gärna vilja veta. Jaha, nu blire läxor igen då när skolan börjat. :D Fast ha ju längtat liiiite efter skolan iallafall. :P Imorron har jag idrott i skolan. Sen på onsdag har vi slöjd. På torsdag har vi idrott igen. Och på fredag, jaa, geografi dag. Geografi är ju iochför sig ganska kul, förutom när läraren pratar som varför-måste-jag-lära-ut-det-här _  tonen på rösten. Då blir det ju förstås jätteroligare. Inte. Men snart är det dags för prov. I februari. Det ska bli jättekul. Inte. Men nu över till annat; Ja som ni alla vet är det ju vinter i panfu. Imorgon, 12 januari, kan man åka kana och pulka/bob/släde nerför vulkanen och hoppa från vulkanen. Det ska bli kul. Och den här gången menar jag kul. :) Haah, ska typ äta mat eller nåt nuu. Herrå så länge.

P.S: Jag komemr inte hinna skriva så mycket nu när skolan börjat igen. Men nu kommer det mest handla om hur min dag har vart i skolan oh så. Jaja, herrå som sagt! :)
// Sofiah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0