filmtips, filmerna jag sett under 2009!

HÄR KOMMER ALLA MINA FAVORITFILMER JAG SETT UNDER 2009!

New Moon
Twilight
A cinderella story
Harry Potter och den flammande bägaren
Harry Potter och hemligheternas kammare
Harry Potter och halvblodsprinsen
Harry Potter och de vises sten
Harry Potter och fenixorden
Harry Potter och fången från azkaban
Coraline och spegelsförbannelse
High School Musical Senior Year
High School Musical 1
High School Musical 2
Hannah Montana The Movie
Hundpensionatet
Wild Child
Madagaskar 1
Shrek 2
Kalle och choklad fabriken
Nu är det jul igen 1
Nu är det jul igen 2
Nu är det jul igen 3
Peter Pan och landet ingenstans
Ett päron till farsa firar jul
Ice Age det våras för dinosaurierna
Bring it on 1
Bring it on 3
Pettson och Findus kattonauten
Nils Karlsson pyssling   (svensk klassi)
Rasmus på luffen (svensk klassi)
Alla barn i bullerbyn (svensk klassi)
Mamma Mia
Mumintrollet och den förtrollade hatten ( tror jag att den hette iaf)
Förtrollad

Det var inte så jättemånga filmer, eller hur?! Det tycker inte jag iaf, men kommer se många mer nästa år iaf! :)
//Sofiah<3


Kommentarer
Postat av: sofiah<3

de flesta har jag sett på bio!! :) :) kommenterar på min egen... hahah x)

2010-01-03 @ 19:59:52
URL: http://den vet du!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0