Galen

jag sa ju förut att den här bloggen kommer handla om mejj,mina kompisar och min vardag, så, då "glömde" jag lägga till 'galna' före vardag. Joo, varje dag, utan eller att man vet det, är full av galet och knäppt. Iallafall i mitt liv -.- Som i förrigår t ex: Jag var ute med en kompis och min brorsa och vi åkte lapp. ( asså en påse ellr stjärtlapp) sen plötsligt, sa min kompis: Kom, vi hoppas ner för isen.

Såklart var det lite dumt eftersom isbacken är ungefär 20 meter lång. och så fans det ett hinder på banan. Och såklart så hoppade han nerför isbanan. Gissa om han fick ont?!

Min brorsa tror att han är nån slags kung fu mästare. Han håller alltid på med "Ha. Hy. Cho. Cha" och slår mig, han är ju inte dee -.- men så tror han, han har sett star wars nyss, att han har nåt lasersvärd som han försöker vinna över mej med. -.-

mina fåglar tror tydligen att de kör nån tävling om att den som kan skrika högst vinner. vi har ju dom i vardas rummet så man får alltid säga till dom att hålla tyst, man hör ju inte teven annars. fåglar som kan äverrösta en teve. låter inte riktigt klokt direkt. men vaskamangöra?!

min kompis, min nästbästa kompis, alla i klassen gillar henne. hon måste alltid hålla på och göra knäppa saker. som när vi hade teater och alla hade kostymer skulle hon vara presentatör ( jag vet inte varför) men hon stod och nästan skrämde småbarnen men hennes kläder:O nu tänker du: ' hur kan man skrämma nån med kläderna?' Och det ska jag ge eer svar på: jo, hon hade sååå jättefula kläder på sig(hon sa att det var meningen) så att hon såg ut som en fågelskrämma.

och precis nyss, för ungefär två minuter sen så "ramlade" min brorsa från soffan, hur kan man göra de lixom?!
han svarar: man kanske håller i sig.
- vadå ifall man håller i sig kan man ju inte ramla?!
- Joo det kan man haha. sa brorsan

NU DET MEST STÖRSTA FRÅGAN: är det alltid så i mitt liv?!
sVAR: Ja, så är dee varje dag i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0