godkväll!

Hej alla läsare! Jag har precis komit hem från sjukhuset, jag var ju där, och nu mår jag lite illa. Men jag fick en allergisk reaktion av en allergi medecin... ja, alltså en reaktion på reaktion. Nu är klockan ca halv 11 och jag är inte ett dugg trött! Jag brukar inte vara vaken så länge för jag kan inte det igentligen... Men men! Sitter och lyssnar på Bright Eyes som är ganska lugn så jag kanske somnar. Just nu sitter jag i min säng och kollapr lite på bdb, och panfu och sådär. Hah, men va ska man göra dåå? Brorsan sover, han snarkar,..... Han pratar i sömnen nu han sa typ: En blå men ingen mango i den och isbitar med socker oo....   ?! Fatta inget men iaf, :P AAAH *gäsp* börjar bli lite sömnig!!! klockan är snart 23 och jag borde nog sova nu, men har ju annars hela dan att sova i morrn. :)

/ Lots Of Love, Sofiah! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0