minnen 2009(läs) <

Hej, nu är det nytt år ( ja, det blev det för längesen...) så jag tänkte samla mina minnen i inlägg i detta, eller andra också, inlägg. Vart ska jag börja?

Fredagen den 29 maj 2009. Jag sov över i klassrummet. Nästan alla tjejer utom min förra bästis var vakna till typ två(på natten). Först var det liksom två och två i olika hörn av klassrummet. Sen var fem tjejer som sov på rad. Vår lärare sov i vårt klassrum med oss. Killarna sov i andra klassrummet. Man hörde dom prata och skrika fast nåra föräldrar var ju med dom också. Morgonen den 30 maj 2009. Vi vaknade typ 7 på morgonen av att dörren gnisslade. Det var en förälder som hade kommit in eftersom hon hade vart på toa. Solen sken. Vi gick ut och kollade på termometern. 29 grader varmt. Jag och min bästis ( min bästa vän då i våras hon är inte de längre) gick ut i nattlinne och pyamas byxor. Det va ingen ute då så vi borstade tänderna ute. Vi gick runt skolan och tittade och det var ju ganska fint väder så vi tog glass. Sen skulle vi äta frukost. Vi åt på fritids. Efter det fick vi glass. Sen skulle vi packa och åka hem. När jag och min kompis kom hem (hon och jag bor grannar) ville vi åka och bada. Så vi gjorde det och det var lite kallt i vattnet. Det var det bästa minnet i maj 2009! <3
**kommer inte ihåg datumet** Juni 2009.
Det är sommarfest här i vår stad. I parken. Varje år. Vi var först och kollade på innebandy match. Det var nåra i min klass som var med :D. Men jag kunde inte kolla hela. Nästa dag på festen. Vi kollade på Tobbe Trollkarl som uppträdde på scen. Jag kunde inte se och då drog en klasskompis i min arm och sa att jag skulle ställa mig bredvid honom. Då gillade jag honom lite... Han va ju snäll att flytta på sej så att jag kunde se. Senare var det slut och Tobbe skrev autografer till alal som väntade. Min tjejkompis fick hans autograf på handen och min lillebrorsa också. Men inte jag. Sen lekte vi lite i parken (det fanns typ GB- glassland, alltså att det var GB som hade fixat det, och så fick man gratis glass och hoppa studsmatta, och klättervägg och hopp/åkbana.) och det var jätteroligt. Senare så skulle Markoolio sjunga. Då hade man fixat dit en volleyboll plan typ mitt i parken. Så han stod på scen och sjöng och en annan klasskompis till mig dansade och hopapde till Mera Mål, av Markoolio, så att han nästan ramlade. Så var det slut och jag köpte lite godis. Det var mitt bästa minne i juni 2009.
**komemr inte ihåg datumet** Augusti 2009.
Gick på Harry Potter and the half blood prince ( halvblodsprinsen) men brorsan och mamma. Det var bra. Jag hade inte sett så mångas Harry Potter filmer innan den så jag ville ha allihopa! Det var mitt bästa minne augusti 2009.

28 november 2009.
Fyllde år. Fick en keyboard och pussel (som jag önskat mejj) och lite annat. Det var mitt bästa minne november 2009.

24 december 2009.
JULAFTON! Fick allt jag önskade mig. jag önskade mig inte mycket bara en bok och en film typ. Men vad bra att alla tänker på mej och frågar ens om jag vill ha julklappar-.-.



Det Var mina bästa minnen 2009. Fast jag gillade nog mest festen i parken.

//Sofiah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0