musiktävling


Hej hej alla läsare!

Nu kommer det en tävling, ja du hörde rätt, en tävling. Om den bästa låten. Ja, så sätt igång och kommentera med t ex: Miley Cyrus- The Climb, eller nåt sånt och sen adressen till själva låten, alltså som t ex youtube, text.nu osv. Slumpen avgör vem som vinner och personen som vinner får låten uppladdad på MIN blogg. Om ni vill vara md i tävlingen så sätt i gång och kommentera med era tävlingsbidrag.

//Många Kramar Sofiah <3

Om du inte gillar musik, så kan du designa nått slags klädesplagg  och ta en bild och sedan kopiera adressen till bilden och skicka adressen i en kommentar och på så sätt så blir det ju en tävling och design, och vinnar designen kommer i en bild på bloggen, och så klart blir den utnämnd till månadens bästa design. :) Det blir ju kul, och snart kommer en Frågehörna  där ni kan fråga frågor om mig, mina texter, min blogg och så. Hoppas det blir kul nu i vinter!

// Många kramar Sofiah <3 (igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0