newmoon<3

Nu är det många som frågat vad New Moon handlar om- igen! Och nu tänker jag svara på det, eftersom jag inte orkar radera 'miljoner' kommentarer varenda dag:

New Moon uppföljaren till the Twilight saga:

När Bella har återhämtat sig från attacken från de onda vampyrerna firar hon sin födelsedag med sin pojvän, vampyren Edward och hans familj. Men under festen skadar sig Bella och blöder lite, varpå den nyaste vampyren i familjen - Jasper – inte kan hålla sitt begär tillbaka ... Han anfaller henne.

När Bella testar klipphoppning-själv fast Jacob skulle vara med- nästan druknar, tror Edward att Bella är död. Han beger sig till Volterra i italien för att dö själv. Han vill inte finnas i en värld där inte Bella finns.


Jag har sett den en gång förut på bio, ,men ska titta på den igen!  

Kommentarer
Postat av: JAKOB

Du frågade ju innan vad jag hette i boombang och här är svaret: Jacke2000

/JAKOB

2010-01-03 @ 12:19:27
URL: http://pandanjakob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0