Nöjen under 2010, bio, teater, konserter...

Hej igen (det här är mitt kanske 7:de inlägg idag) nu kanske ni vill veta vad som kommer under det nya året 2010. Och det ska ni få veta förstår ni. Varje gång jag läser om det så kommer jag skriva om det. Okej, jag börjar nu!
Melodifestivalen 2010 final den 5:e  februari. Det här året leder Måns Zelmerlöv, Christine Meltzer och Dolph Lundgren hela Melodifestivalen.
För alla Tokio Hotel fans: Den 4 och 5 mars kommer Tokio Hotel kan folk se dem på scenen i Stockholm och Göteborg.
För alla som gillar hästar, eller bara gillar en bra film, kommer nu filmen Klara: Klaras föräldrar skiljer sig och hon flyttar till en ny stad. Där märker hon att det gäller att vara hästtjej för att komma in i gänget. Hon hänger med till stallet. Det börjar bra men innan hon vet ordet av har hon ljugit om att hon kan rida för att verka cool. För att kunna delta i den stora ridtävlingen hon har blivit anmäld till, får hon hjälp av Jonte och hästen Star. Filmen planeras att komma på bio den 19:e februari.
För alla Harry Potter fans: 
Harry Potter och dödsrelikerna ( del 1 alltså för att hela filmen är ca 4 timmar lång) kommer i höst den 19 november 2010. (Engelsk titel: Harry Potter and the Deathly Hallow part 1.  


nu pallar jag inte skriva mer, såå himla trött ASSÅ! -.- fast ska ju kolla bdb först :O

// Sofiah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0