skolans dag :)

JIPPIEEEEH!!! Snart är sportlov, tror jag att det heter iallafall... :S men det är iallafall lov och det ska bli suuuupeer skönt att åka på en liten kryssning då! ;P Det var två år sen sist jag åkte. Ska ta lite bilder från båten och ladda upp på bilddagboken:) Och of course ladda upp här :)Men de va inte de jag skulle prata om :S Ni kanske har skolans dag, inte vet jag, men jag berättar om det nu; Skolans Dag är en lördag varje år som man går i skolan och sen får man en helgdag t ex på en måndag bara för att man går i skolan på lördagen. Då får olika klasser sjunga, förskolorna- tvåorna på morgonen, och 3-5 på förmiddagen, sjunga för föräldrarna och om man vill får man uppträda med nåt som t ex sjunga, dansa (som jag och två andra kompisar gjorde förra året, osv. Jag vet inte om nåra i vår klass ska göra det men jag och min kompis ska iallafall sjunga. Men nu vet jag ju inte om ni har skolansdag :) Men så är det iaf i vår skola eller så kallas det: Öppet Hus. :) Herrå Alla Söötnosaar! // Sofiah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0