sofiah pandan!

Tjabba igen.... Nu har jag varit inne på panfu (tyska) och spelat lite. Jaa, jag är ju i level 5 och då ee man guldpanda. på tyska finns det olika världar, ganska många, att välja på och bara Guldpandor kan gå in på Golpandaland. hah, kul va? men här är jag i glassbaren: hohoh, vill ni se mer? om ni vill det så kolla vidare i detta inlägget (nu kan det bli lite ledtrådar till olika äventyr m.m)
Här står Carl Caruso i bibblan och funderar över sina pompoms, nu är jag inne på tyska paffe och det går inte att klicka på honom för att jag håller på med Wooby- äventyret.

För att trösta alla woobys, måste du hämta näsdukar som finns i.... : skönhetssalongen i SanfranPanfu. Nu orkar jag inte läsa på tyska (vilket jag inte kan men det är ändå lite likt svenska så jag förstår lite grann iaf!Nu ska jag iallafall ta och slappna av, kanske ta ett isbad och hoppa från vulkanen... Ha  det så trevligt! //Sofiah <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0