Påskäggsjakt i Panfu imorgon!

Nu när jag är hemma igen så passade jag på att kolla runt på panfu. I bloggen där stod det att Benny Bunny kommer och gömmer påskägg i panfu. Möt honom i Ponnyhagen imorgon :D Det ska jag iallafall göra. Men nu till annat. I Pandanda är det redan fullt upp med påskäggs jakten.Om man samlar 2 st ägg får man en dryck som man gör att man blir en kanin för en stund. Samlar man 50 st ägg får man antingen en kycklingtröja,gula fjäder skor, eller vita fjäderskor. Samlar man 100 stycken ägg får man ett drakägg som blir en drake efter ett tag. Själ har jag 104 stycken ägg hihi Men väntar man på en och samma plats hela tiden poppar det upp äg nästan hela tiden. För mest ägg gå till: The Den i The Pawthorne Forest.

Kommentarer
Postat av: Sweetie_girl

hej hej Sofiah jag har okså panfu men man kan inte samla mer än tio så är det bara !!!!man kan inte få en dryck man får en Wooby om man tar den i hammnen det finns bara tio!!!!!!!!!!!!!

2010-04-15 @ 09:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0